La Sagrera encara la fase final de l’estructura de la futura estació.

Primer van ser les vies per les quals circulen els trens de Rodalies sota terra des de fa un temps, després la gran estructura de la macroestació que algun dia comptarà amb un lluminós vestíbul sota una vistosa pèrgola i ara és el torn de la planta superior, per on passaran els trens d’alta velocitat. Les obres de la Sagrera, després de massa anys al ralentí o directament paralitzades, avancen a un ritme constant i ben visible.

Les enormes grues que ajuden a construir la llosa de la coberta de la futura estació aquests dies permeten ja fer-se una idea de la gegantesca magnitud del projecte i creure fermament que algun dia la Sagrera serà una realitat. Ara com ara, les obres han aconseguit el 70% d’execució del conjunt de l’estructura i els accessos, segons l’administrador d’infraestructures ferroviàries (Adif). El nivell inferior ja es dona per acabat i ara queda el vestíbul central i el nivell superior. Tècnicament, els treballs han entrat en l’última fase.

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Obrir chat
💬 ¿Necessites ajuda?
AVVSMP
Hola 👋
¿Estàs interessat a fer-te soci?
¿En què podem ajudar-te?